Vyšší model plne programovateľnej riadicej jednotky motora zn. VEMS, vhodný pre 4,5 a 6-valcové atmosférické alebo prepĺňané motory využívané pre závodenie v akejkoľvek disciplíne (drag, drift, slalom, okruh, rally, autocross, ...atď).
Ideálne pre atmosférické aj prepĺňané motory Alfa V6 alebo Fiat 2,0 20V R5
Snímanie preplňovacieho tlaku turbodúchadla až do 2,8 bar už v cene základného vyhotovenia jednotky !
Pre riadenie motora už nemusíte používať snímač množstva nasávaného vzduchu (tzv. "váha vzduchu")!!!
Jednotky VEMS umožňujú nastavovanie bohatosti zmesi, hodnoty predzápalu, plniaceho tlaku a ďalších funkcií v reálnom čase (bez nutnosti vypnutia motora).
Veľmi efektívne a rýchlo je možné kedykoľvek upraviť pamäťové mapy v RJ po vykonaní akýchkoľvek mechanických úprav na vozidle alebo zmeniť nastavenia pre konkrétnu závodnú trať.
Vhodné pre vozidlá s 1 až 6 samostatnými indukčnými cievkami.
K riadiacej jednotke je možné pripojiť až 8 vstrekovačov (závisí od počtu využitých výkonových výstupov).
Pred objednávkou sa vždy informujte o vhodnosti produktu pre Vaše vozidlo !!!
Výber a montáž riadiacej jednotky zverte prosím odbornému personálu.
Základná charakteristika modelu ADVANCE:
- Zapaľovanie: 6x výstup na zapaľ.cievku + 2x digitálny výstup
- Vstrekovanie paliva: výstup na max. 8 vstrekovačov s možnosťou aktívneho Flybacku (štandardne - nízkonapäťový flyback)
- Snímanie tlaku nasávaného vzduchu (MAP): pomocou interného alebo externého snímača
- Snímanie teploty výfukových plynov (EGT): áNO (1x) - snímač je nutné dokúpiť
- Snímanie klepania (Knock): áNO
- Pripojenie pre LCD displej: Voliteľné (štandardne - NIE)
Podrobná charakteristika riadiacej jednotky:
Funkcie:
- riadenie chodu motora pomocou stratégie "Speed-density" (riadenie pomocou otáčok a tlaku vzduchu) alebo "Alpha-N" (riadenie pomocou otáčok a polohy plynového pedála).
- funkcia ochrany motora proti "pretočeniu", prehriatiu, spaľovaniu chudobnej zmesi,...atď.
- možnosť ovládania ďalšieho príslušenstva (vodné čerpadlo, ventilátor, palivové čerpadlo,...atď) priamo pomocou riadiacej jednotky,
- možnosť využitia niekoľkých z 8 vstrekovačov ako sekundárnych, ktoré budú v činnosti iba pri prekročení určitých otáčok, polohy plynu alebo určitého plniaceho tlaku,
- závodné funkcie ( Launch control, ALS, WOT Shift-cut, N2O-nitro control, Trans Brake Creep,...atď)
- logovanie (nahrávanie) dát zo snímačov do PC počas jazdy a následné ľahké čítanie a vyhodnocovanie pomocou PC.
Vstupy:
- snímanie polohy kľukového hriadeľa a otáčok motora *
- snímanie polohy vačkového hriadeľa *
-snímanie polohy plynového pedála (škrtiacej klapky) *
-snímanie tlaku (podtlaku) v sacom potrubí pomocou zabudovaného snímača absolútneho tlaku do 300kPa (snímač je súčasťou dodávky)
- snímanie atmosférického tlaku vzduchu **
- snímanie teploty v sacom potrubí *
- snímanie teploty chladiacej kvapaliny *
- snímanie teploty výfukových plynov (1x) **
- snímanie detonačného horenia vo válcoch (tzv.: "klepania") 1x *
- snímanie bohatosti zmesi širokopásmovou lambda sondou *
- snímanie rýchlosti vozidla (kolies) s možnosťou výpočtu zaradeného rýchlostného stupňa *
- snímanie polohy vozidla a údajov z GPS **
- programovateľné vstupy od rôznych spínačov ( brzdový / spojkový pedál, tlačidlo aktivácie nitro systému,....atď) **
* = snímač nie je súčasťou dodávky, využíva sa existujúci snímač na vozidle alebo ak Vaše vozidlo tento snímač nemá, môžete ho dokúpiť
** = snímač nie je súčasťou dodávky, ak chcete využívať túto funkciu, musíte snímač dokúpiť
Snímanie všetkých deklarovaných veličín vyžaduje použitie snímačov alebo modulov, ktoré obvykle nie sú súčasťou dodávky, pretože sa buď už nachádzajú na vozidle alebo je nutné ich dokúpiť a domontovať - informujte sa prosím pred objednaním !
Výstupy:
- 6x výkonový (IGBT) zapaľovací výstup + 2x "logic-level" zapaľovací výstup
- 8x výstup na vstrekovacie ventily s možnosťou Aktívneho Flybacku s moduláciou šírky pulzu (PWM)
- výstup na ovládanie krokového motorčeku (ovládanie voľnobehu)
- výstup na ovládanie relé palivového čerpadla
- výstup na ovládanie relé elektrického vodného čerpadla
- výstup na "shift-light"
- výstup na otáčkomer
- výstup na ovládanie solenoidového ventilu (boost-controllera)
- programovateľné výstupy na ovládanie rôznych príslušenstiev ( variabilné časovanie ventilov, výstražná kontrolka, nitro,...atď)
Ďalšia výbava modelu Advance:
- výstup na LCD display : VOLITEĽNé
- imobilizér interface "i-Button" : VOLITEĽNé
- montáž pomocou skrutiek (2x M6) : VOLITEĽNé
- aktívne výstupy na vstrekovacie ventily s PWM moduláciou: VOLITEĽNé
- PC software VEMS Tune na nastavenie a naladenie riadiacej jednotky: áNO
- možnosť zobrazovať dáta z RJ na Smart phone: áNO (po dokúpení Bluetooth modulu) **
Táto RJ je vhodná pre riadenie motora aj v týchto vozidlách:
Alfa Romeo 33/75 všetky benzínové atmosférické aj turbo motory
Alfa Romeo 145/146 - všetky benzínové motory
Alfa Romeo 147/GT - 1,6 16V TS - 2,0 16V TS - 3,2 V6 GTA
Alfa Romeo 155 - všetky benzínové atmosférické aj turbo motory
Alfa Romeo 156 - 1,6 16V TS - 1,8 16V TS - 2,0 16V TS - 3,2 V6 GTA
Alfa Romeo 166 - 2,0 16V TS - 2,0 V6 Turbo - 2,5 V6 - 3,0 V6 - 3,2 V6
Alfa Romeo GTV - všetky benzínové motory
Alfa Romeo Spider - všetky benzínové motory
Fiat 124,125,126,127,128,131, 500FLRD,600,850 - všetky benzínové motory
Fiat Bravo/Brava/Marea - 1,2 16V - 1,4 12V - 1,6 16V - 1,8 16V - 2,0 20V HGT (aj s turbom)
Fiat Barchetta - 1,8 16V
Fiat Cinquecento 0,7 - 0,9 -1,1
Fiat Coupé - 1,8 16V - 2,0 16V (aj Turbo) - 2,0 20V (aj Turbo)
Fiat Croma - 1,6 - 2,0 8V/16V - 2,0 Turbo - 3,0 V6
Fiat Doblo - všetky benzínové motory
Multipla - 1,6 16V
Fiat Palio/Siena - 1,2 - 1,6 8V/16V
Fiat Punto I. - 1,1 - 1,2 8V/16V - 1,6 8V - 1,4 GT Turbo
Fiat Punto II.+III. - 1,2 8V/16V - 1,4 - 1,8 16V HGT
Fiat Punto Grande - všetky benzínové motory (aj 16V Turbo) okrem MultiAir
Fiat Tipo/Tempra - všetky benzínové motory
Fiat Ritmo/Regata - všetky benzínové motory
Fiat Seicento - 0,9 - 1,1
Fiat Stilo - 1,2 16V - 1,4 16V - 1,6 16V - 1,8 16V - 2,4 20V Abarth
Fiat Uno - všetky atmosférické aj turbo benzínové motory
Fiat X1/9 - všetky benzínové motory
Lancia Y10 - všetky benzínové motory
Lancia Y - všetky benzínové motory
Lancia Ypsilon - všetky benzínové motory okrem MultiAir
Lancia Musa - všetky benzínové motory
Lancia Delta/Prisma - všetky atmosférické aj turbo benzínové motory (vrátane Integrale,HF,Abarth,...)
Lancia Delta II - všetky atmosférické aj turbo benzínové motory
Lancia Delta III - všetky atmosférické aj turbo benzínové motory okrem MultiAir
Lancia Dedra - všetky benzínové motory
Lancia Thema - všetky atmosférické aj turbo motory, okrem motora 8.32 Ferrari
Lancia Kappa - všetky benzínové motory (aj Turbo a V6)
Lancia Thesis - všetky benzínové motory
Lancia Fulvia,Beta,Gama,Trevi,... - všetky benzínové motory
Lancia Stratos - V6
Lancia Delta S4 - všetky turbo benzínové motory
Lancia 037 - všetky turbo benzínové motory
- pri inštalácii na všetky vozidlá je nutná úprava kabeláže alebo montáž redukčného konektora (kontaktujte nás pre bližšie info)
- pri inštalácii na niektoré staršie modely je nutná mechanická úprava motora z dôvodu inštalácie snímačov a vstrekovania
-pri inštalácii na niektoré novšie modely je nutné zachovať aj pôvodnú RJ motora z dôvodu kompatibility s CAN BUS zbernicou (ak je požadovaná)
Riadice jednotky VEMS sú určené iba pre použitie v motoristickom športe.